ODIHNEŞTE-TE


Am reuşit, ajutată doar de Sebi, soţul meu, care s-a ocupat de fotografie şi design, să public trei volume de poezii. Având în vedere tirajul invizibil al acestora, n-am putut să mă bucur de aprecierea prea multor cititori – sensul muncii oricărui artist. Incapabilă să bat la uşile închise ale editurilor, revistelor, să mă  cobor linguşind critici, scriitori, să intru într-o lume cu care am evitat să iau contact ştiind prea bine că nu aş fi rezistat psihic, am luat hotărârea să apelez la această metodă de a-mi face cunoscute gândurile. Sunt ca naufragiatul care aruncă în valurile oceanului mesaje de iubire către omenire în sticlă, sperând ca cineva, cândva, să le găsească. Iar acelora care le vor citi, să le fie cumva de ajutor. Pentru mine ar fi cea mai mare fericire.

Scurtă prezentare a volumelor mele de versuri:

– 2002 – Editura Evrika Eurodips, Primul volum de poezii intitulat „Poezie”;
– 2003 – Volumul al II-lea, intitulat „Zadar”
– 2006 – Volumul al III-lea, intitulat „Cuvinte în dreptul inimii”

Ele prezintă o relatare a propriului meu parcurs către credinţă, o experienţă a întâlnirii, pe diferite trepte ale suferinţei sau extazului, dintre materia pătimaşă şi pătimitoare şi spiritul universal. Eu, cea mai nevrednică, am fost lăsată să pătrund, pentru o clipă, într-un spaţiu rezervat sfinţilor, iar această uimită bucurie am încercat să o comunic lumii. Cât de bine am reuşit să transmit mesajul că oricine, oricât de greoi i-ar fi trupul şi de îngheţat sufletul, poate şi trebuie să încerce poarta cu acces direct la Divinitate, rămâne la aprecierea eventualilor cititori.

