Fără să le bănuiesc pacea,

Razele Doamnei Luna ating albastru ghioceii puşi strategic la fereastră. Dacă întorc un pic capul, printr-un triunghi din crenguţe de gutui, Madam mă priveşte strălucitoare şi rotundă. Am stat puţin afară şi-am admirat-o prin binoclu, dar am îngheţat destul de repede şi am renunţat. Până în casă am făcut destul de mult… iarba scânteia atât de tare când păşeam, încât m-a luat cu ameţeli.
Fără să le bănuiesc pacea, demult, prizonieră într-un timp al morţii, renunţasem să trăiesc aceste clipe…

Imagine

Lasă un răspuns

