Breaking news

N-o să vă vină să credeţi, dar azi noapte peste curtea mea s-a răsturnat din cer un tren cu diamante. A căzut din senin un moft de ploaie caldă, cu picături mici şi leneşe, cât să ude puţin iarba şi frunzele copacilor. Apoi a ieşit de după nori Luna ce s-a oglindit, argintie, durdulie, în fiecare strop de apă foarte mirat pe care îl vedea şi-o vedea.
Afară, pe terasă, inima mea ar fi dorit să mai stea, dar umezeală şi frig în os îmi intra!
Mă îndreptam spre căldura dulce din casă şi, în drumul meu strălucitor, îmi priveam lacomă bogăţia!
Asmuţiţi de mici unii împotriva altora, învăţaţi să credem că există învingători şi învinşi, devenim soldaţi pe viaţă într-un permanent război. Of, şi cât de simplu este să arunci armele ce ţi se dau, să redevii liber, să ieşi râzând din luptă!

Imagine

Lasă un răspuns

