Cine vinde, cine cumpără duhul pământului?! Negoţ cine face cu sufletele noastre?!

Azi am fost în pădure! Doar cu ursul soţ, cei doi prieteni consăteni, M şi C, n-au venit cu noi, au avut alte treburi… Treaba lor, normal! Dar îmi pare rău că nu ne-am împărtăşit din aceleaşi Daruri împreună…
Când am plecat de acasă era înnorat; copacii, chiar şi cei mai extravagant coloraţi, aveau o frumuseţe tristă. Aşa că eram tristofericită pentru că totuşi era cald şi nu ploua. Odată ajunşi în pădure, ca printr-un miracol, a ieşit Soarele!

Înfăşată în aur – aur curat!, copleşită de atâta strălucire, m-am aşezat pe jos, pe frunzele scârţâitoare. Şi am privit, doar am privit! Până când, din toate părţile, am fost traversată de lumină!

Cine vinde, cine cumpără duhul pământului?! Negoţ cine face cu sufletele noastre?!

Imagine

