Plictiseală-n Paradis?! Cine-a zis?

În vizuina noastră am făcut o căldură ca-n basme, de s-au întins mimiţele cu burta-n sus ca la plajă! Ca să mă răcoresc, am ieşit să mă joc de-a exploratoarea pierdută-n ceaţă – o ceaţă ciudată, prin care vezi Luna şi stelele, dar te împiedici de tine…
Ne-am petrecut după-amiaza caldă a zilei de duminică pe prispa casei ultimului strămutat la ţară dintre prietenii noştri, C.
Daa, recunosc, am dat tonul unui exod în toată legea!
Am conversat despre: Henry Miller, Mihail Bulgakov, numărul şi mărimea cuielor necesare reparaţiilor la gardul lui care stă să cadă… Ne-am jucat cu motănelul lui, Colonelul, care-i încă pui şi e tare zvăpăiat!
Zgomotoşi, veseli şi zglobii, vorbeam, râdeam… dar toţi trei simţeam cumva că, prin văzduhul galben de toamnă care ne înconjura, suntem mângâiaţi ca nişte copii de mâini moi şi calde.
Naştere, moarte, renaştere.
Plictiseală-n Paradis?! Cine-a zis?

IMG_6644

