Locul miracolelor

Iritată până la urmă de mult prea multa linişte din casă, i-am cedat tot fotoliul lui Milka Pufarina şi m-am dus să-mi verific celelalte odrasle. Rău am făcut: le-am deranjat pe toate! Şarpe a început să miorlăie că doreşte să iasă, Muscă a vrut s-o alint ca să mănânce, Gogo a fost nemulţumită că am lăsat-o din braţe – da!, Gogo stă numai în braţele omului! Apoi: Şarpe a intrat în casă nervos, plin de zăpadă, în cinci minute a ieşit Milka, în zece secunde s-a întors şi Milka cu zăpadă pe ea. Daaa…
Mă rog, foiala de rigoare!
Unde să cauţi coroana miracolului dacă rădăcina lui nu trece prin inima ta?!

Imagine

Lasă un răspuns

