Câtă lumină mai rămâne…

Lacomă! După ce am stat TOATĂ ziua afară, n-am rezistat să n-o admir şi pe Doamna Luna Aluna!
Ce-i drept, ca să nu mă cuprindă frigul, m-am mai plimbat prin curte, m-am dus pe terasa din spate… unde peste cine credeţi că dau lăfăindu-se pe amândouă fotoliile? Peste Milka şi Şarpe, normal. Prea cald pentru ele ca să mai doarmă în casă! Nu le-am deranjat… dacă eram pisică, şi eu aş fi dormit afară!
Daar… pot fi şi eu deşteaptă uneori: mi-am luat pătura electrică şi, după ce am mutat-o cu grijă pe Milka lângă Şarpe, am mai stat puţin!
De când a venit căldura, „parcă”-s nebună! Înfometată după hibernare, aş înghiţi toate culorile! Boare aş fi vrut să fiu: să trec printre firele de iarbă, să mă întâlnesc nas în nas cu buburezele!
Ca o ţaţă care tranzacţionează varză în piaţă, când pretind, când aştept răsplată pentru pipernicita iubire pe care o dau, câtă lumină mai rămâne în cine îmi imaginez că sunt?!

IMG_0593

