„De Paşte vine mama acasă!”

Azi a bătut vântul şi a nins cu petale. Ce repede s-au dus florile corcoduşului anul ăsta! Prea repede! Nici n-am apucat să mă dezmeticesc bine, să mă bucur sănătos de ele… Oricum niciodată nu-s mulţumită! Un milion… un catralion de ani de primăvară nu mi-ar ajunge mie, aşa-s de nesătulă! Mă rog, mai sunt copaci care acum înfloresc: prunii…, vişinii…, merii…, părul…
Un băieţel de patru ani a cărui mamă a plecat din ţară de doi ani fără să se mai întoarcă niciodată, cum mă vede pe uliţă, vine în fuga mare la mine şi-mi spune cu ochii plini de speranţă de fiecare dată: “Ştii, tanti Mădălina, mama vine acasă de Crăciun!”, dacă suntem în perioada de dinainte de Crăciun sau, cum e acum, înainte de Paşte: “Tanti Mădălina, tanti Mădălina, de Paşte vine mama acasă!” Simţind până în centrul inimii mele, ca un cuţit răsucindu-se, durerea dorului din glasul lui, mi se face ruşine.

IMG_4218

Lasă un răspuns

