Scurt e timpul în care doar cu inima mea pot simţi ameţitoarea frumuseţe a lumii!

Eram cu căştile pe urechi, ascultam un bla-bla, ceva uşurel, de înmuiat creierul… Mi s-a făcut sete, mi-am dat jos căştile şi m-am dus în bucătărie după apă, moment în care îl văd şezând amărât pe pervazul de la geam pe Sir Şarpe. Ciuciulete de la iarba udă, aştepta să-i dau drumul în casă! Când am deschis uşa însă… Universul asculta cântecul privighetorii! I-am dat motanului să mănânce, mi-am pus halatul gros pe mine şi m-am dus pe terasa din spate..
Cât de scurt e timpul în care doar cu inima mea pot simţi ameţitoarea frumuseţe a lumii! Cum aş putea să-l irosesc jucând un rol în piesa altora?!

IMG_5734

Lasă un răspuns

