De frica frigului din case, ne-încălzim doar cu inimile noastre (din octombrie)

Brrr… ce pişcă frigul afară! Şi-mi bate vântul copacii din curte de-i face să urle, săracii! Până dimineaţă or să rămână goi, despuiaţi complet de frunze.
De frig ce s-a făcut dintr-odată, eu, Sebi şi cele patru mâţe am stat închişi în casă toată ziua. Zăpăciţi, luaţi pe nepregătite de aglomeraţia de suflete într-un spaţiu atât de mic, am fost toţi morocănoşi şi am avut nervi! Da, toţi!
Cel mai agitat a fost Şarpe, care a priceput foarte greu că nu-i de stat afară, dar s-a lămurit până la urmă, asta după ce i-am fost uşieri prompţi întreaga zi. Milka este mai puţin friguroasă, ne-a chinuit doar de câteva ori cu ieşirile şi intrările ei. Mă rog, pisica-i pisică şi-i deasupra noastră! N-am niciun drept să mă plâng.
Colac peste pupăză, eu şi Sebi ne-am burzuluit între noi – ca şi cum vremea asta urâtă ne-a scos şi nouă întunericul din suflete.
Dar nu pe el sunt supărată, ci pe mine, pe dracii mei care-mi zburdă prin cap şi nu mă lasă să fiu înţelegătoare, calmă, blândă. La pricină de sfadă, hop şi eu cu monştrii din mine!
Eh, dar, din fericire, au trecut repede toate… încet-încet, s-au domolit pe rând, mândra babă idealistă şi orgoliosul moş realist.
De frica frigului de afară, fugim în încălzite case.
De frica frigului din case, ne-încălzim doar cu inimile noastre.

IMG_1457 copy

