Când unul lut, olar celălalt!

Noroc că a intrat Milka pisica în casă, că altfel iar stăteam în curte până mă albăstream de frig! Pentru că două zile a plouat, am întrerupt activităţile de primăvară: greblat, toaletat pomişori, pus floricele, ş.a.m.d. N-aş zice că sunt cine ştie ce hărnicie de femeie, dar după zăcutul în casă de peste iarnă aş muta şi munţii numai să nu stau. Aşa că azi, deşi frig şi mohorât, am mai făcut câte ceva prin grădină.
Spre finalul „aventurii” a ieşit Soarele şi s-a făcut frumos, dar era deja prea târziu: cu toată mişcarea am îngheţat bine.
Da` las că-i bine şi în casă: pocneşte focul în sobă, miţele mimiţele se spală pe burtici…
Sebi e plecat de dimineaţă şi deja mi-e dor de el!
Se zice – zic leneşii şi egoiştii, cei mândri peste poate, cei ce niciodată nu vor putea iubi : „ Iubeşte-mă aşa cum sunt, nu încerca să mă schimbi!” – un fel de: „ Lasă-mi defectele intacte, fără umbra mea ce aş mai fi?!”
Dar eu, cu capul meu sec, spun aşa: Sebi, ce bine că din dragoste ne-am lăsat modelaţi… când unul lut, olar celălalt!

IMG_7248

Sebi încă n-a venit de la oraş, de-afară mă plouă până în inimă, Robinică a apărut la geam şchiop… of! i-am verificat lăbuţa din faţă şi nu mi-am dat seama ce are, dar nu pare a fi ceva grav. Eh, tot Sebi e medicul de gardă, el trebuie să-l consulte când o veni. Colac peste pupăză, când am făcut focul, a ieşit fum din sobă – se mai întâmplă când Cerul apasă cu nori peste Pământ… aşa că acum arăt ca un fel de Cenuşăreasă de 50 de ani, şi cum am ţinut o oră toate uşile şi ferestrele deschise ca să iasă păcla înnecăcioasă din casă, acum este mult mai frig decât era înainte.
Ehee, ce uşor îşi iau zborul cuvintele „ Te iubesc” de pe buze, ce simplă ne pare a fi dragostea…

IMG_7377

