De ziua mea, corcodușii au nins viscolit prin toată curtea cu petale

E frig, nu pot să stau nici în noaptea asta afară – stelele să-mi lumineze gândul…
Bântuită de mii de sâcâitoare dureri, trezită cu fața la cearceaf, mi-am început prost ziua: cu nervi, cu hachițe, cu mofturi … ei, de-ale bătrâneții maluri.
Dar a fost o zi tare frumoasă! Cu Soarele jucându-se de-a v-ați ascunselea pe după norișorii pufoși, cu un vânt zglobiu și neastâmpărat – când căldură somnoroasă și dulce, când răcoare proaspătă cu miros de flori…
Corcodușii au nins viscolit prin toată curtea cu petale!
Și-acum mai am aninate-n păr câteva mici și albe gingașe giuvaiere …
Babă năzuroasă m-am trezit, dar la culcare merg copil cu minte!
Vă mulțumesc frumos pentru urări… și ele mi-au îmblânzit inima!
Vă mulțumesc frumos!

IMG_9249

