Fericire în fiecare petală

Am stat pe butucul din mijlocul curții și m-am uitat pe săturate la cultura mea de margarete! N-am văzut ceva mai frumos, mai diafan, mai gingaș decât margaretele luminate de Lună! Fiecare petală – o aripă străvezie de spiriduș!
Dar cum cu mimițele mele nebune, nimic liniștit nu poate să dureze, m-au speriat teribil când au intrat tăvălug exact peste minunatele mele margarete -acolo și-au găsit ele locul potrivit de joacă!
Că tot mă macină spusele experților în fericire:
Se pare că pentru a fi fericit trebuie musai să ai încredere în tine. Eu n-am avut încredere deloc în mine, n-am și probabil n-o să am niciodată. Așa am fost dresată, așa m-am născut, cine naiba mai știe! Mie mi-e frică să spun și cum mă cheamă, ca să nu spun vreo prostie!
Nu știu la ce fel de fericire se referă experții respectivi, dar dacă te poți cățăra până la ea, nu seamănă cu fericirea mea!

IMG_3150

