Cântecul greierilor se aude în tot Universul?!

Făcut pat în mijlocul grădinii. STOP. Hrănită cu stele căzătoare. STOP. Străjeri: Bursuc, Romică și cu Șarpe. Stop. Șarpe tors, Romică sforăit, numai Bursuc cu adevărat păzit. Stop. Aricii hârș-hârș făcut pe frunzele uscate. Stop. Mă întreb: cântecul greierilor se aude în tot Universul?! Stop.

A suflat vântul și s-a răcorit puțin. Întinsă, cu Șarpe torcându-mi la picioare și cu Romică visând la cap, am așteptat să se ivească Luna printre scândurile gardului și apoi am urmărit-o cât de delicat dansa pe frunzele nucului în timp ce se înălța.
Atacul țânțarilor și înțepeneala oaselor m-au trezit din reverie, așa că mi-am strâns calabalâcul și am intrat cuminte în casă.

Cât Timp miraculos, ca acesta, am pierdut lăsându-mă înșelată că există timp.

IMG_7730

